.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی 4800 واحد صنفی متخلف مازندران

ئیس سازمان بازرگانی مازندران با اشاره به اجرای طرح نظارتی هدفمندی یارانه ها در استان گفت: چهار هزار و 801 واحد صنفی متخلف استان شناسایی شدند.

عباس علی وفایی نژاد در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان در جمع خبرنگاران افزود: از آغاز طرح نظارتی هدفمند کردن یارانه ها بیش از 49 هزار بنگاه اقتصادی در استان بازدید شدند.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ها به صورت جهت دار و هدفمند در خصوص کالاها و خدماتی که در سبد حمایتی آحاد مردم استان قرار دارد، انجام می شود.

رئیس سازمان بازرگانی مازندران اظهار داشت: تعداد کل تخلفات اقتصادی در این مدت چهار هزار و 801 مورد واحد صنفی بوده که بیشترین عناوین تخلف مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب است.

وی افزود: پرونده متخلفان با ارزش بیش از 628 میلیارد ریال پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی جهت صدور رای ارسال شده است.

وفایی نژاد تاکید کرد: طرح نظارتی ویژه هدفمند سازی یارانه ها، با عنایت به اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها و به منظور جلوگیری از افزایش بی ضابطه قیمت کالا و خدمات و تامین مایحتاج عمومی مبنی بر افزایش حجم نظارت و برخورد قاطعانه با متخلفان اقتصادی در سطح استان به اجرا در آمده و کماکان ادامه دارد.

رئیس سازمان بازرگانی مازندران تاکید کرد: شهروندان مازنی در صورت مشاهده تخلف اقتصادی می توانند با سامانه ارتباطی 124 تماس حاصل کنند تا مورد تخلف در اسرع وقت مورد رسیدگی و در صورت داشتن شماره تماس به شاکی اعلام نتیجه شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.98 seconds.